ARTHRITIS AWARENESS FUN RUN 2019





Berjaya ke garisan penamat 5km fun run yg pertama dalam masa 1 jam 10 minit. Lama betul nak sampai padahal saya ada sebut pada Zaki, “maybe 45 minit- 1 jam.” Berangan.

Sebenarnya join run ni semata-mata support Prof Raja Jasmin yg merupakan doktor yg merawat saya utk sakit sendi psoriatic (psoriatic arthritis).

Alhamdulillah terdapat 1400 peserta dan fund sebanyak RM71k hasil dari program ini. Good job Prof Jasmin and the team.


Terima kasih byk-byk Prof akhirnya kesakitan yg saya rasai dulu sudah terkawal dan saya dpt melalui hidup seperti org lain.

Semoga lebih ramai pesakit arthritis dapat merasa apa yg saya rasa, rasa lega dan bersyukur sangat dgn nikmat sendi. Saya tahu dan faham sangat sakitnya. InsyaAllah ada ubat yg terbaik utk setiap dari kita.

Good job juga pada Nayn yg turut serta walaupun ada juga beberapa meter berdukung. Tp hampir 5km mmg Nayn berjalan atau berlari sendiri.

Muka ngantuk lagi Nayn bgn sgt awal
Mommy teringat masa kami dukung Nayn tawaf kaabah 7x dulu

Ada tmpt cantek kita benti amik gmbr bdk kebasahan 

Kesayangan daddy dia!
Sbnrnya mommy yg nak bergambar kat situ 😂 tp seganlah pulak





Terserempak dengan beberapa rakan seperjuangan dulu, Kak Yusnita Mohd Hasim dan Suria Samsuri. Maaf tak bergambar dgn Kak Yus, tak sempat tadi tgh berlari (mengejar Nayn).




Buat jejaka hitam manis yg sentiasa ada utk sy, terima kasih atas pengorbanan awak selama ini. Minta maaf kadang-kadang ada harinya yg sy sgt tak larat utk buat apa-apa. Dan sy tahu awak mmg tak pernah harap sy buat apa-apa. Mungkin jarang sy sebut, “Susahnya saya kalau awak tak ada!” malah saya pernah ckp yg sebaliknya. Ampunkan sy.




#arthritisawarenessfunrun2019
#zqNayn #zakimforever #2gether4evertilljannatulfirdaws  @ Stadium Arena, University Malaya

Comments

Popular posts from this blog

Uniform Sekolah Nayn : SRAI

Majlis Penyampaian Sijil Junior Science Camp 2019

Persediaan Menghadapi Ujian Kelayakan SRAI