Saya Suka QAYSAA

Sejak beberapa bulan lepas hati saya terdetik untuk membuat perubahan pada cara pakai sehari-hari. Kena berubah. Bila lagi? Saya mula mencari-cari pakaian yang sesuai dengan naluri saya, specifically naluri saya kini — pakaian yang mesra solat tapi tak nampak warak. 

Membelek-belek Instagram 2-3 bulan lepas lalu ternampak sepasang pakaian yang betul-betul kena dengan jiwa. Sudah tiba masanya. Saya mulai dengan membeli 2 pasang sebagai percubaan. Selesa sangat-sangat. Kenapalah lambat saya jumpa sinar yang indah ini? Ruginya saya!

Kemudiannya saya menambah lagi koleksi sehingga kurang dari 3 bulan saya sudah memiliki sebanyak 12 pasang. Alhamdulillah saya suka dan selesa dengan gaya ini. Moga Allah mempertingkatkan iman dalam hati kita semua hari demi hari dan janganlah Kau gelincirkan hati kami setelah Kau berikan petunjuk.

Terpanggil untuk menulis tentang ini https://www.instagram.com/p/B75eDpknY2o/?igshid=xuchmr5evveo Moga berpeluang  memenangi safety-pin yang akan memudahkan saya melekatkan tudung saya kepada baju supaya tidak terselak ketika solat. Biasanya saya pinkan belakang tudung ke baju. Alangkah bahagianya kalau dapat, it’ll complete my wardrobe.

Berikut adalah gambar yang sempat diambil.

Di UPM : Junior Science Camp 2019

Daftar anak Darjah 1 : Hari Suaikenal SRAI




Ke Water World : Angry Birds Splash Water World


Pergi Kidzania pun selesa : Kidzania! Kami Kembali Lagi

Comments

Popular posts from this blog

Uniform Sekolah Nayn : SRAI

Majlis Penyampaian Sijil Junior Science Camp 2019

Persediaan Menghadapi Ujian Kelayakan SRAI